Gratis verzending vanaf 19 EUR
Voor 22.00 besteld? Morgen in huis!
Anoniem en discreet
Groot assortiment voor beginners tot experts
Klantenservice

Goede service is top prioriteit

 

De Bondage Specialist wil garant staan voor een goede service. Wij proberen dan ook om zo helder en transparant mogelijk te zijn in de informatie op onze webshop. Het kan natuurlijk voorkomen dat je toch vragen hebt. Op deze pagina vindt je de meest gestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons.

 

1 Artikelen bestellen
1.1 Heb ik een artikel gereserveerd zodra deze in mijn winkelmand zit?

Nee, pas zodra de betaling is afgerond ben je verzekerd van de artikelen. Klik op jouw winkelmandje rechts bovenin de pagina om jouw bestelling af te ronden. Zodra je de pagina van jouw winkelmandje bereikt hebt, kun je de instructies volgen om jouw artikelen daadwerkelijk te bestellen. 

1.2 Hoe weet ik dat mijn bestelling is geplaatst?

De bestelling is gelukt wanneer de betaling is voldaan en de bestelling per e-mail is bevestigd.

1.3 Zijn alle artikelen voorradig?

Het grootste deel van ons assortiment is altijd voorradig. Het kan natuurlijk een voorkomen dat een product niet op voorraad is. Indien een product niet binnen 1 dag leverbaar is, dan wordt dit vermeld op de productpagina.

2 Verzending en levering
2.1 Wordt mijn pakket discreet verzonden en bezorgd?

Ja, geheel discreet. We begrijpen dat je jouw erotische artikelen liever anoniem en discreet ontvangt. Op jouw pakket staat daarom alleen jouw naam en adres vermeld. Zo hoeft niemand te weten wat voor spannende pakketjes jij ontvangt!

2.2 Waar levert De Bondage Specialist?

De Bondage Specialist levert in heel Nederland en België.

2.3 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Kost jouw bestelling € 50 of meer? Dan is verzending van jouw pakket geheel gratis! Voor bestellingen onder de € 50 binnen Nederland en België zijn de kosten standaard € 4,95, ongeacht de grootte en het gewicht van jouw bestelling.

2.4 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als je een bestelling plaatst en afrekent op een werkdag voor 22.00 uur, dan wordt jouw bestelling (indien voorradig) de volgende werkdag al geleverd! Het grootste deel van ons assortiment is altijd voorradig. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat een product niet op voorraad is. Indien een product niet binnen 1 dag leverbaar is, dan wordt dit vermeld op de productpagina. 

2.5 Krijg ik een Track & Trace code?

Ja. Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail jouw Track & Trace code. Zo weet je precies wanneer je jouw spannende pakketje ontvangt. 

2.6 Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Wij gaan er van uit dat je jouw bestelling snel zult ontvangen. Mocht je jouw bestelling binnen drie tot vijf werkdagen na ontvangst van dit verzendbericht niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via de link 'mijn tickets' in My Account. Dit is de meest efficiënte manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die je via My Account stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van jouw account. Geen account? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier.

3 Artikelen annuleren of retourneren
3.1 Mag ik artikelen retourneren?

Veel van de erotische artikelen van De Bondage Specialist vallen wettelijk (volgens het herroepingsrecht) onder de categorie hygiënische producten / producten met gezondheidsrisico. Deze artikelen mogen alleen geretourneerd worden als de verzegeling niet verbroken is of als het product defect is. Ook artikelen in de sale mogen geretourneerd worden. Zorg er dus voor dat je het artikel eerst goed bekijkt, voordat je het uit de verpakking haalt. Mocht je niet tevreden zijn met het artikel, dan mag je deze nog ruilen, zolang het artikel gesealed is. Defecte artikelen kunnen altijd kosteloos geretourneerd worden en De Bondage Specialist zal tevens kosteloos een nieuw artikel toesturen. De volgende artikelen vallen niet onder de categorie hygiënische producten / producten met gezondheidsrisico en mogen altijd geruild of geretourneerd worden.

  • Batterijen en laders
  • Erotische spellen
3.2 Wat zijn de eisen voor producten die geretourneerd mogen worden?

Jouw geretourneerde artikelen dienen aan de volgende eisen te voldoen

  • Het product is compleet
  • Het product is in originele staat en gesealed in de fabrieksverpakking
3.3 Op welke termijn mag ik retourneren?

Wij snappen dat het dagelijks leven erg druk kan zijn. Bij De Bondage Specialist heb je daarom langer de tijd om jouw product te retourneren. Wij stellen een termijn van 60 dagen, zonder opgave van reden, om je te beroepen op het herroepingsrecht. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen. Na het herroepen van je bestelling, dien je de producten uiterlijk binnen 14 dagen retour te sturen. Welke producten je wel en niet mag retourneren staat in de paragraaf 'mag ik artikelen retourneren?'

3.4 Mag ik een bestelling annuleren?

Artikelen mogen altijd geannuleerd worden, tenzij deze bestelling is verzonden. Bij verzending ontvang je van ons een verzendbevestiging. Indien je nog geen verzendbevestiging hebt gehad kun je de orderbevestiging beantwoorden of contact opnemen met onze klantenservice. Zodra jouw bestelling geannuleerd is, zal je per e-mail een bevestiging ontvangen. Wij zullen binnen 14 dagen na deze annuleringsbevestiging het geld terug storten op jouw rekening. Om te annuleren (herroepen) kun je ook gebruik maken van het formulier voor herroeping.

3.5 Hoe kan ik een of meerdere artikelen retourneren?

Om te annuleren of te retourneren kun je gebruik te maken van het formulier voor herroeping. Klik hier voor het formulier. Je bent niet verplicht om dit formulier te gebruiken, want ook zonder formulier geldt het herroepingsrecht. Je dient ons wel schriftelijk op de hoogte te stellen via post of e-mail. Na het herroepen van je bestelling, dien je de producten uiterlijk binnen 14 dagen retour te sturen. De artikelen die je graag wilt retourneren kun je versturen naar het retour adres dat vermeldt staat op de pakbon van je bestelling. We verzoeken je daarbij om de pakbon mee te sturen. De oorspronkelijke verzendkosten zullen op de factuur worden verwijderd na ontvangst van de retourzending, indien je de hele bestelling retourneert. Defecte artikelen kunnen altijd kosteloos geretourneerd worden.

3.6 Wanneer krijg ik het bedrag van mijn geannuleerde of geretourneerde artikel teruggeboekt?

Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten en de kosten voor retour van jouw thuis naar ons teruggestort. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Wij betalen dit binnen een termijn van 14 dagen na ontbinding terug, op dezelfde wijze als dat jij ons betaald hebt. Ontbinding betekent in dit geval het moment dat je ons op de hoogte hebt gebracht van herroeping van de aankoop. 

3.7 Waar vind ik het formulier voor herroeping?
4 Prijzen
4.1 Ik heb recent een artikel besteld en nu is deze afgeprijsd. Heb ik recht op geld terug?

Voor alle artikelen geldt de prijs die op het moment van bestelling wordt vermeld. We kunnen je daarom geen prijsverschil teruggeven. Tip: we kondigen in de nieuwsbrief regelmatig aan wanneer er artikelen in de uitverkoop gaan. Houd deze nieuwsbrief dus goed in de gaten! 

4.2 Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW. 

5 Mijn gegevens
5.1 Ik ben recent verhuisd. Hoe geef ik mijn nieuwe adres (of e-mailadres) door?

Via Mijn Account kun je al jouw gegevens wijzigen. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Gratis verzending vanaf 19 EUR
Voor 22.00 besteld? Morgen in huis!
Anoniem en discreet
Groot assortiment voor beginners tot experts